Postupak preuzimanja robe
Kupac je dužan prije potvrde preuzimanja pošiljke od prijevoznika provjeriti je li pošiljka potpuna i ne nosi li znakove oštećenja (posebice neoštećeno pakiranje). Potrebno je provjeriti osobito vidljiva oštećenja, rupe, udubljenja, tragove udarca itd. Ako se utvrdi oštećenje ambalaže, kupac je dužan provjeriti je li oštećena i sama roba. Svako oštećenje ambalaže kupac je dužan prijaviti prijevozniku i unijeti napomenu u primopredajni zapisnik (tzv. preuzimanje s rezervom), i to i ako se na prvi pogled roba ne čini oštećenom. Ako je očito da je roba unutar pakiranja oštećena, preporučujemo da kupac pošiljku ne preuzme i o nastaloj situaciji obavijesti prodavatelja.
O svakom oštećenju robe kupac je dužan bez odgađanja obavijestiti prijevoznika i prodavatelja, najkasnije u roku od dva radna dana od preuzimanja. Za štetu nastalu tijekom prijevoza odgovoran je prijevoznik.
Kontrola robe nakon preuzimanja
Sukladno zakonu, kupac je dužan nakon preuzimanja robe bez nepotrebnog odgađanja provjeriti robu i eventualne nedostatke bez odgađanja prijaviti prodavatelju. U slučaju povrata robe, roba bi trebala odgovarati stanju u kojem je isporučena. Roba ne bi smjela nositi znakove uporabe ili trošenja; potrebno je vratiti sav ambalažni materijal, etikete, upute itd. u stanju u kojem su isporučeni kupcu.
Prava iz odgovornosti za nedostatke
(ograničeno jamstvo Springfree)
Springfree Trampoline Ltd. i njezina mreža ovlaštenih prodavatelja jamče da su proizvodi Springfree isporučeni bez materijalnih i proizvodnih nedostataka za uobičajenu rekreativnu, kućnu uporabu (tj. bez komercijalne uporabe) te pri uporabi u skladu s uputama (montaža, instalacija, njega, održavanje, sigurnost, korištenje).
Prodavatelj daje ograničeno jamstvo na sve komponente trampolina u trajanju od 10 godina od datuma kupnje (uz predočenje dokaza o kupnji). Ovo jamstvo osigurava, bez dodatnih troškova za kupca, sve zamjenske dijelove potrebne za ispravan rad trampolina tijekom cijelog 10-godišnjeg jamstvenog roka. Zamjenski dijelovi ne produžuju tijek jamstva; svaki zamjenski dio pokriven je do isteka izvornog 10-godišnjeg roka.
Za dodatni asortiman (npr. ljestve, koš za košarku, cerada) prodavatelj daje jamstvo 24 mjeseca od preuzimanja robe.
Podnošenje zahtjeva iz jamstva (reklamacijský postupak)
Reklamaciju tvorničke greške kupac podnosi prvenstveno putem globalnog internetskog obrasca Springfree „Global Warranty Claim“ (poveznica se nalazi na ovoj stranici). Za obradu su potrebni: model, serijski brojevi (okvir / mreža / skakaća površina), datum i mjesto kupnje te kopija dokaza o kupnji.
Radi brže podrške preporučujemo registraciju jamstva u roku od 1 godine od kupnje putem globalnog obrasca „Warranty Registration“ (poveznica na ovoj stranici).
Ako kupac treba pomoć pri ispunjavanju, može kontaktirati podršku prodavatelja na springfree@jumpsafe.eu.
Nakon podnošenja zahtjeva iz naslova nedostatka, prodavatelj potvrđuje datum podnošenja i priopćuje rezultat ocjene (odobrenje/odbijanje), eventualno izvedenu popravku/zamjenu i njezino trajanje.
Opseg jamstva i izuzeća
Jamstvo obuhvaća tvorničke nedostatke materijala i izrade svih komponenti trampolina pri kućnoj uporabi i uz poštivanje uputa.
Jamstvo ne obuhvaća osobito:
– kupnje kod neovlaštenih prodavatelja;
– nepravilnu montažu ili uporabu/održavanje protivno uputama, nepažljivo rukovanje, zlouporabu ili zapuštanje održavanja;
– uobičajeno trošenje nastalo normalnom uporabom trampolina („general wear and tear“);
– vanjske utjecaje (vremenske nepogode, krađu, požar, vatromet), oštećenja od životinja, rezove, opekline, vandalizam itd.;
– popravke ili preinake koje su izvršile neovlaštene osobe;
– komercijalnu ili najamnu uporabu;
– zlouporabu ili manje nesavršenosti u skladu s konstrukcijskim specifikacijama koje ne utječu na funkcionalnost.
Jamstvo za čelični okvir trampolina ne obuhvaća površinsku koroziju.
Kod trampolina s prilagođenom bojom ne jamči se podudarnost boje zamjenskih dijelova; isporučit će se kompatibilan dio, čak i ako se boja razlikuje od originala.
Prijenosivost jamstva
U roku od najviše 3 godine od kupnje izvorni kupac koji je kupnju izvršio kod ovlaštenog prodavatelja može prijenijeti ovo ograničeno jamstvo na drugu osobu. Za autorizaciju prijenosa obratite se najbližem uredu Springfree.
Potraživanja kupca i način ispunjenja
U slučaju pojave nedostatka, kupac ima pravo zahtijevati isporuku stvari bez nedostataka, osim ako to s obzirom na prirodu nedostatka nije nerazmjerno; ako se nedostatak odnosi samo na dio stvari, kupac može zahtijevati samo zamjenu neispravnog dijela. Kupac nema pravo iz naslova nedostatka ako je prije preuzimanja znao za nedostatak ili ga je sam uzrokovao.
Ograničenje odgovornosti
Ovo jamstvo sadrži određena ograničenja i daje vam posebna prava; druga prava mogu se razlikovati ovisno o lokalnim propisima. Springfree ne odgovara za neizravne, posebne ili posljedične štete (uključujući ekonomske gubitke, gubitak imovine ili mogućnosti korištenja, troškove demontaže/montaže itd.). Sve podrazumijevane garancije (uključujući prikladnost za trgovinu ili za određenu namjenu) ograničene su na trajanje ovog ograničenog jamstva.
Reklamacije isporučenog i neupotrijebljenog proizvoda
Sve reklamacije koje se odnose na isporučen i neupotrijebljen proizvod (npr. nedostajući dijelovi, poderana mreža itd.) moraju se prijaviti u roku od 2 dana od kupnje proizvoda. Reklamacije prijavljene nakon tog roka mogu biti odbijene.
Način reklamacije i povrata robe
Svaki povrat proizvoda mora biti prethodno odobren. Reklamacije tvorničkih nedostataka podnose se prvenstveno putem globalnog internetskog obrasca Springfree (poveznice „Global Warranty Claim“ i „Warranty Registration“ nalaze se na ovoj stranici); e-mail springfree@jumpsafe.eu služi kao podrška u slučaju potrebe za pomoći pri podnošenju zahtjeva. Kupac će bez nepotrebnog odgađanja primiti potvrdu o zaprimljenoj reklamaciji.
Pretplatite se na naš bilten kako biste bili informirani o ažuriranjima proizvoda, novostima, promocijama i više.
Copyright © Springfree trampolini, MarketLink Int. s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.